Orvos válaszol
Kedves Kérdező! Fiatalok erekciós problémái döntően pszichés alapon jelentkeznek (teljesítmény kényszer). De! Mindenképpen ellenőrizni kell, nincs-e cukor betegsége, magas vérnyomás betegsége, hormonális zavara. Szed rendszeresen valamilyen teljesítmény növelő hormont/kiegészítőket? Szteroid …
Kedves Kérdező! Valóban, senki sem születik „Amor Cupido-nak”. A szeretkezést, örömszerzést ugyanúgy tanulni kell, mint az életben bármit. Tulajdon képen inkább azt javaslom, -mivel társas együttlétről van szó, bátran beszéljék …
Kedves Kérdező! Feltehetően Ön fiatal, vagy szexuálisan aktív időszakban van, amikor az erotikus álmok, gondolatok különösen gyakoriak. Ennek velejárója a hosszan tartó éjszakai, hajnali merevedés. Teendő és aggódni való nincs. …
Kedves Kérdező! Leírását olvasva, csak azt tudom első sorban válaszolni, hogy nem a mennyiség, hanem a minőség a fontos. Ezen felül már kinőtt abból a korból, amikor még látszólag korlátlanul …
Kedves Kérdező! Tovább kellene vizsgálódni belgyógyászati, urológiai és ideggyógyászati vonalon, ugyanis okozhatja vérnyomás-probléma, idegkárosodás, gyógyszermellékhatás, urológiai okok, pl. prosztata-gyulladás. Addig is keressen fel andrológust!
Kedves Kérdező! Leírása mérnöki szemléletre vall, de sajnos vagy szerencsére nem vagyunk robotok, vagy gépek. A kor előrehaladtával a hím nemi hormon termelése csökkenhet, az erek meszesednek és kevésbé bírjuk …
Kedves Kérdező! A jelenség természetes, aggodalomra ok nincs.
Tisztelt Kérdező! A panasz hátterében valószínűleg lelki okok állnak. A megfelelő pihenés és a rendszeres testedzés mellett nagyon fontos egy megértő partner türelme, támogatása. Nem írja a párja életkorát, de …
Tisztelt Kérdező! A merevedési zavart több betegség okozhatja. A cukorbetegség, a magas vérnyomás, a szív- és érrendszeri problémák, illetve egyéb tartósan szedett gyógyszerek is kihatnak az erekció minőségére. Javaslom, hogy …
Tisztelt Kérdező! Bár nem kaptam pontos leírást a fájdalommal kapcsolatban, lehetséges, hogy herevisszér-tágulat (varicocele) okozza. Ez azt jelenti, hogy a here körül ki vannak tágulva a vért elvezető erek. Leggyakrabban …
